Vis enkel innførsel

dc.contributor.authorBjørn, Tor
dc.contributor.authorAspholm, Paul Eric
dc.date.accessioned2020-01-29T09:03:17Z
dc.date.available2020-01-29T09:03:17Z
dc.date.created2020-01-28T10:50:58Z
dc.date.issued2020-01
dc.identifier.citationNIBIO POP. 2020, 6 (5), .nb_NO
dc.identifier.issn2464-1170
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/11250/2638478
dc.description.abstractSkoleprosjektet “Phenology of the North Calotte” (PNC) startet opp i 2001, og er et prosjektsamarbeid som omfatter ungdomsskoler og naturvitenskaplige forsknings-institusjoner i Norge og Russland. Prosjektet ledes av NIBIO sammen med de russiske statlige naturreservatene «Kandalaksha» og «Pasvik». Hovedmål-setningen i prosjektet er å øke kompetansen og interessen for naturfag i skolen, samt å stimulere til kontakt mellom norske og russiske lærere og elever.nb_NO
dc.language.isonobnb_NO
dc.relation.ispartofseriesNIBIO POP;6(5) 2020
dc.titleEn langtidsstudie som bringer kulturforståelse og klimaendringene til klasserommetnb_NO
dc.typeJournal articlenb_NO
dc.description.versionpublishedVersionnb_NO
dc.source.pagenumber4nb_NO
dc.source.volume6nb_NO
dc.source.journalNIBIO POPnb_NO
dc.source.issue5nb_NO
dc.identifier.cristin1783819
cristin.unitcode7677,2,0,0
cristin.unitnameDivisjon for skog og utmark
cristin.ispublishedtrue
cristin.fulltextoriginal


Tilhørende fil(er)

Thumbnail

Denne innførselen finnes i følgende samling(er)

Vis enkel innførsel