dc.contributor.author | Bjørn, Tor | |
dc.contributor.author | Aspholm, Paul Eric | |
dc.date.accessioned | 2020-01-29T09:03:17Z | |
dc.date.available | 2020-01-29T09:03:17Z | |
dc.date.created | 2020-01-28T10:50:58Z | |
dc.date.issued | 2020-01 | |
dc.identifier.citation | NIBIO POP. 2020, 6 (5), . | nb_NO |
dc.identifier.issn | 2464-1170 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/11250/2638478 | |
dc.description.abstract | Skoleprosjektet “Phenology of the North Calotte” (PNC) startet opp i 2001, og er et prosjektsamarbeid som omfatter ungdomsskoler og naturvitenskaplige forsknings-institusjoner i Norge og Russland. Prosjektet ledes av NIBIO sammen med de russiske statlige naturreservatene «Kandalaksha» og «Pasvik». Hovedmål-setningen i prosjektet er å øke kompetansen og interessen for naturfag i skolen, samt å stimulere til kontakt mellom norske og russiske lærere og elever. | nb_NO |
dc.language.iso | nob | nb_NO |
dc.relation.ispartofseries | NIBIO POP;6(5) 2020 | |
dc.title | En langtidsstudie som bringer kulturforståelse og klimaendringene til klasserommet | nb_NO |
dc.type | Journal article | nb_NO |
dc.description.version | publishedVersion | nb_NO |
dc.source.pagenumber | 4 | nb_NO |
dc.source.volume | 6 | nb_NO |
dc.source.journal | NIBIO POP | nb_NO |
dc.source.issue | 5 | nb_NO |
dc.identifier.cristin | 1783819 | |
cristin.unitcode | 7677,2,0,0 | |
cristin.unitname | Divisjon for skog og utmark | |
cristin.ispublished | true | |
cristin.fulltext | original | |